Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Θρήνος στο ελληνικό μπάσκετ: πέθανε ο Μάικ Ευαγγελίτσης.

Σοκ προκάλεσε στο ελληνικό μπάσκετ η είδηση ότι έφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο Μάικ Ευαγγελίτσης σε ηλικία μόλις 38 ετών από ανακοπή καρδιάς.
Ο προπονητής του Προμηθέα Χαλανδρίου ήταν ιδιαίτερα αγαπητός όπου κι αν δούλεψε και τα τελευταία χρόνια είχε αφοσιωθεί στα μικρά παιδιά ως προπονητής στις ακαδημίες, αλλά και μέσα από το πετυχημένο του camp «MBCE BASKETBALL CAMP by Mike Evaggelitsis».
Ο Μάικ Ευαγγελίτσης ξεκίνησε την προπονητική του σταδιοδρομία στον Α.Ο.Κ. Φοιτητικός (2013-2014 ως υπεύθυνος ακαδημιών και coach στα τμήματα junior, προπαιδικού και παιδικού) και συνεχίστηκε σε Αστέρα Αγίου Δημητρίου (coach στα τμήματα junior, promini, mini, προπαιδικό, παιδικό και εφηβικό) και Πόλις Καλλιθέας (στα τμήματα παιδικό και εφηβικό με το οποίο ανέβηκε κατηγορία από την Γ’ ΕΣΚΑΝΑ στην Β’ ΕΣΚΑΝΑ). Κατόπιν έγινε υπεύθυνος των Ακαδημιών στον Προμηθέα Χαλανδρίου όταν παράλληλα παίκτης και μετέπειτα προπονητής.
Η καταγωγή του είναι από το Μπρνο και στην Ελλάδα ήρθε το 1988. Σε συνέντευξή του έχει αποκαλύψει πως: «Στην Ελλάδα ήρθαμε κάποιοι Ελληνοτσέχοι μεταξύ των οποίων ο Μανδηλάς ο οποίος ήταν στην γυμναστική ακαδημία και συνεργαζόταν με τον Θέμη Χολέβα. Εγώ ήμουν 7 χρόνων και 1.60 ύψος. Και πρότειναν στη μητέρα μου να έρθω στην Ελλάδα 8 χρονών για λογαριασμό του Πανελληνίου. Μάλιστα μου άλλαξαν και το επίθετο, μιας και το κανονικό μου είναι Μάρεκ. Μου έδωσαν το Ευαγγελίτσης και κάπως έτσι ήρθα. Η μητέρα μου έπιασε δουλειά και το πρόγραμμά μου ήταν προπόνηση, σχολείο, σπίτι. Ελληνικά έμαθα μέσα σε έναν χρόνο. Ό,τι πρόλαβα από τα επτά έως και τα οκτώ μου χρόνια. Πήγα και έμαθα τα βασικά ελληνικά μαζί με κάποιους άλλους Έλληνες από την Τσεχία».

Η καριέρα του: 
Σλάβια Μοράβια (Τσεχία) Πανελλήνιος (1988-2000), Σπόρτιγκ (2000-01), Αλιμος (2001-02), Ξάνθη (2002-03), Σιάτιστα (2003-04), Πανερυθραϊκός (2004-05), Εσπερος (2005-06), ΕΑΠ (2006-07), Ικαρος Καλλιθέας (2007-08), Μίλωνας (2008-09), Ψυχικό (2009-10), Νίκη Αμαρουσίου (2010-12), ΓΣ Χαλανδρίου (2012-13), Ερμής Πειραιά (2013-14), Πορφύρας (2014-15).
Για πέντε χρόνια αγωνίστηκε με την Εθνική Παίδων και Εφήβων της Ελλάδας. Οι φίλοι του ραπ τον γνωρίζουν και ως Mike12 (σ.σ. ο αριθμός 12 ήταν ο αγαπημένος του) από την ενασχόλησή του με τη μουσική, ενώ λάτρευε τα ταουάζ .
http://www.cyprusbasket.net/portal/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad