Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Ο Νίκος Ψυλέας επιστρέφει στον Μίλωνα

Για πολλούς ήταν έκπληξη. 
Για όλους εμάς που ζούμε καθημερινά τον Μίλωνα ήταν μια αναμενόμενη εξέλιξη. 
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΛΩΝΑ καλωσορίζει ένα δικό της παιδί πίσω στην αγκαλιά της.

Έναν αθλητή που κάθε χρόνο διαπρέπει στις εθνικές κατηγορίες, έναν μπασκετμπολίστα που την σεζόν που μας πέρασε ήταν στην δεκάδα των σκόρερ της Β Εθνικής, έναν όμως παράλληλα άνθρωπο με πολύ έντονα συναισθήματα και με μεγάλη αξία σαν άνθρωπος. 

Το ΔΣ του ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΜΙΛΩΝΑ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΨΥΛΕΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑ, ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. 


Μιχάλης Σακελλαρίδης Πρόεδρος ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ: Η χαρά μου είναι απίστευτη, που ο ΑΟΝΣ Ο ΜΙΛΩΝ καταφέρνει σε μια τόσο δύσκολη περίοδο, να εμπνέει τόσο κόσμο και να μας δίνει τόσο μεγάλη χαρά. Ο Νικος είναι ένας αθλητής που όχι μόνο έχει μεγαλώσει ανάμεσά μας αλλά και ένας αθλητής που αυτή την στιγμή βρίσκεται σε μια πολύ καλή στιγμή της καριέρας του. Το γεγονός ότι όχι μόνο αποφασίζει να γυρίσει στο ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ όπως ο ίδιος λέει, αλλά το κάνει παράλληλα με τόση χαρά και προσμονή, επιβεβαιώνει την ιδέα μας, ότι κάτι πολύ μεγάλο γενιέται στην ομάδα μας, και σας περιμένουμε όλους όσους πραγματικά αγαπάτε την ομάδα κοντά μας σε αυτή την προσπάθεια. Εδώ θέλω να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον Πάρη Κατωμέρη, έναν πρόσφατο φίλο που όμως συμπεριφέρεται σαν να είναι χρόνια κοντά μας. Πάρη σε ευχαριστούμε. Υπάρχουν και άλλοι που είναι κοντά μας και σύντομα θα ανακοινωθούν. 

Πάρης Κατωμέρης μέλος της επιτροπής μπάσκετ: Σαν άνθρωπος του μπάσκετ πάντα θαύμαζα και σεβόμουν αυτή την μεγάλη ομάδα του Μίλωνα. Δεν φανταζόμουν όμως ποτέ ότι θα μπορούσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να την αγαπήσω τόσο πολύ. Η αγάπη των ανθρώπων του Μίλωνα σε αυτό που κάνουν αλλά και το αίσθημα της οικογένειας που διακατέχει τον σύλλογο, είναι κάτι που είμαι σίγουρος ότι θα συνεπάρει όποιον το γνωρίσει. Νίκο καλώς ήρθες, και εγώ από την πλευρά μου υπόσχομαι ότι θα είμαι δίπλα στην ομάδα με όλες μου τις δυνάμεις. 

Νίκος Κολίντζας έφορος της ομάδας Μπάσκετ: Ο Μίλωνας όπως όλοι ξέρουν είναι η ομάδα της καρδιάς μου. Τον παρακολουθώ από μικρό παιδί και η χαρά μου που μπορώ και βοηθάω τώρα από διοικητικό πόστο είναι τεράστια. Νίκο Ψυλέα η οικογένεια του Μίλωνα δεν σε καλωσορίζει, γιατί με την στάση σου και τις τοποθετήσεις σου μας έδειξες ότι ήσουν πάντα εδώ. Εμείς όλοι σε υποδεχόμαστε απλά και σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία. 

Ντίνος Σίννης Γενικός Αρχηγός: Αδελφέ Νίκο έχουμε περάσει πολλά μαζί και ήρθε η ώρα να περάσουμε κι άλλα, έχω την αίσθηση και την πεποίθηση ότι αυτά που έρχονται θα είναι από τα πιο όμορφα. Καλώς ήρθες. 

Αποσκίτης Δημήτρης Προπονητής: Εγώ δεν θα πω πολλά, γιατί νομίζω ότι η απάντηση που μου έστειλε ο Νίκος το βράδυ που συμφωνήσαμε και τον καλωσορίσαμε τα λέει όλα. Το Βράδυ που εγώ του ευχήθηκα καλώς ήρθε ο Νίκο μου απάντησε το εξής. "Δημήτρη μου εγώ να δεις πόση χαρά έχω, και με πόση προσμονή και λαχτάρα περιμένω να γυρίσω στην ομάδα που τόσο μα τόσο αγαπώ...Στον αγώνα που παίξαμε για τον Σταύρο και τον Άλεξ όταν φόρεσα την εμφάνιση του Μίλωνα καρδιοχτύπησε η καρδιά μου όπως παλιά και μου θύμισε πολλές και όμορφες στιγμές...και είπα αμέσως από μέσα μου ότι τέλος φέτος θα παίξω για τον Μίλωνα μας". Η ομάδα θωρακίζεται και έρχονται και άλλες ανακοινώσεις σύντομα. Καλή χρονιά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad