Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Ο Πορτογάλος ομοσπονδιακός προπονητής μετά την επιτυχία της εθνικής ομάδας της χώρας του να φτάσει στον τελικό του Euro δεν ξέχασε την Ελλάδα.

Ο Πορτογάλος ομοσπονδιακός προπονητής μέσα την τεράστια επιτυχία της εθνικής ομάδας της χώρας να φτάσει στον τελικό του Euro δεν ξέχασε την Ελλάδα.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Είμαι πολύ χαρούμενος για την οικογένειά μου, για τους παίκτες μου και για τους Έλληνες που με υποστήριξαν. Με υποστήριξαν πολλοί, ακόμη και στο στάδιο. Η σκέψη μου πάει και σε αυτούς», δήλωσε ο Πορτογάλος προπονητής, που δεν ξεχνά όσα έζησε στην Ελλάδα, παρότι αρκετοί δεν τον εκτίμησαν όπως έπρεπε.

Όσο για την πρόκριση στον τελικό; «Η πρώτη μου σκέψη όταν ανέλαβα ήταν να βρεθούμε στον τελικό και έγινε. Είμαστε μια ενωμένη ομάδα και τα καταφέραμε. Το αξίζαμε. Είναι ο πρώτος τελικός στην καριέρα μου. Θέλουμε τη νίκη για να δώσουμε μια μεγάλη χαρά στους Πορτογάλου», τόνισε.

Ερωτηθείς, δε, ποια προτιμά μεταξύ Γαλλίας και Γερμανίας, είπε: «Ο τελικός δεν είναι για να επιλέξεις αντίπαλο, αλλά για να νικήσεις».

Πηγή: http://www.skai.gr/news/sports/article/319708/foveres-diloseis-apo-sados-gia-tin-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad