Ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο της Α.Ε Μοσχάτου συγχαίρουν του Γυναικείο Τμήμα Μπάσκετ του Α.Ο Ελευθερία Μοσχάτου, για την πρόκρισή του στην τελική φάση του Κυπέλλου Γυναικών, μετά την επικράτηση επί του αντίστοιχου τμήματος του Φοίνικα Πειραιά με 51 - 41. Η ποδοσφαιρική οικογένεια της Α.Ε Μοσχάτου σας εύχεται Καλή Επιτυχία στον τελικό του FINAL 4 του Κυπέλλου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Featured Post
Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)
Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020 Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...
Side Ad

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου