Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

Αρνόκουρος Γιώργος:Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που με βοήθησαν για να φτάσω ως εδώ

Μία νέα πρόκληση ανοίγεται μπροστά μου με την υπογραφή του πρώτου μου επαγγελματικού συμβολαίου. Η διοίκηση και οι προπονητές του Περιστερίου έδειξαν εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, προσφέροντάς μου το πρώτο επαγγελματικό μου συμβόλαιο και θέλω από βάθους καρδιάς να τους ευχαριστήσω για την απόφασή τους αυτή, όπως επίσης και όλους στον σύλλογο της Δάφνης Δαφνίου, τη φανέλα του οποίου θα φορώ τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Με σκληρή δουλειά στο παρκέ, δεσμεύομαι ότι θα φροντίσω να δικαιώσω την επιλογή και την εμπιστοσύνη τους.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω από καρδιάς την διοίκηση του ΑΟΝΑ, που με στήριξε από την πρώτη μέρα που βρέθηκα στον σύλλογο και στάθηκε δίπλα μου και σε αυτή την απόφασή μου για μετακίνηση. Καθώς και όλους τους προπονητές και τους συναθλητές μου με τους οποίους συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια. Η δική τους βοήθεια ήταν σημαντικός αρωγός σε αυτό το πρώτο επαγγελματικό μου βήμα. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, που ήταν πάντα δίπλα μου στηρίζοντας κάθε απόφασή μου, τις καθημερινές προσπάθειές μου και τον "αγώνα" που δίνω εντός και εκτός παρκέ, αλλά και όλους τους ανθρώπους που με βοήθησαν για να φτάσω ως εδώ.
Με εκτίμηση
Αρνόκουρος Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad