Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020

Mάριος Δόξας:Εβαλα και τα λεφτά για το χειρουργείο μου αφήνοντας με παραμελημένο χωρίς καμία υποστήριξη!



Παρά την προσπάθεια μου να μην γράψω κάτι σε όλα όσα έχουν ειπωθεί και έχουν ακουστεί και προς το πρόσωπο μου τον τελευταίο καιρό δεν άντεξα και θα ήθελα λοιπόν και εγώ δημόσια να αναφέρω κάποιες αλήθειες! Ειπώθηκε ότι με τα λεφτά του ερασιτέχνη σώθηκε η ομάδα φέτος! 

Ξεκινάω λοιπόν με την αντιμετώπιση προς το τραυματισμό μου που έπαθα ρίξη χιαστού τον Φεβρουάριο και μπήκα για χειρουργείο, ήδη ήμουν πίσω 3 μήνες και έβαλα και τα λεφτά για το χειρουργείο μου αφήνοντας με παραμελημένο χωρίς καμία υποστήριξη! Πήρα τηλέφωνο για να ζητήσω λεφτά έστω για τις θεραπείες μου και μου απάντησαν θα έπρεπε να ντρέπεσαι που παίρνεις τηλέφωνο και ζητάς λεφτά σε εποχή κορονοιου!

 Να θυμίσω ότι το χειρουργείο μου ήταν προ κορονοιου! Αυτό ήταν λοιπόν το ευχαριστώ σε έναν αθλητή που τραυματίστηκε στο γήπεδο για την ίδια του την ομάδα αφήνοντας τον στο έλεος της μοίρας του! Που ήταν λοιπόν ο ερασιτέχνης ;(σε καμία περίπτωση δεν μπερδεύω αυτούς τους ανθρώπους με το Αιγάλεω).

Αλλά τι να περιμένεις όταν υπάρχει αυτή η αντιμετώπιση στο πρόσωπο του Χριστόδουλου που είναι η σημαία του Αιγάλεω.... μπορεί να μην έβαλε λεφτά την φετινή σεζόν αλλά έπαιξε χωρίς να πληρώνεται με μια ομάδα με άπειρα παιδιά που όλοι την είχαν τελειωμένοι πριν καν ξεκινήσει η σεζόν και κάθε Κυριακή έδινε την ψυχή του στο γήπεδο και καταφέραμε να τερματίσουμε στην 3η θέση μια αναπνοή από την Α2! Οπότε τα συμπεράσματα δικά σας!

Επίσης ακούστηκε ότι υποτίμησα το Αιγάλεω και την β Εθνική και δεν ήθελα να παίξω την επόμενη σεζόν.... ποτέ λοιπόν δεν μου έγινε πρόταση να μείνω!

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου τους προπονητές μου το φυσικοθεραπευτή μας και τον φροντιστή μας τον κύριο Γιώργο Χήρα για αυτήν την εξαιρετική χρονιά που μου χάρισαν καθώς και αυτόν τον απίστευτο κόσμο του Αιγάλεω που ήταν στο πλευρό μας κάθε Κυριακή και για την υποστήριξη τους με μηνύματα για τον τραυματισμό μου !

 Κλείνω με αυτό το βιντεάκι με το αγαπημένο μου σύνθημα που πάει κάπως έτσι : ΑΕΕΕΕ ΑΟΟΟ ΑΙΓΑΛΕΑΡΑ Σ ΑΓΑΠΩ !!! 


Marios Doxas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad