Πέμπτη 23 Ιουλίου 2020

Χριστόδουλος Καράβολας:Εμένα το ΑΙΓΑΛΕΩ δεν ήτανε μαγαζί μου εγω είμουνα το μαγαζί που έμπαινα τοσα χρόνια μπροστά και μέσα στο γήπεδο και έξω από αυτό.το Αιγάλεω είναι ιδέα και δεν θα πάψω ποτέ να το αγαπώ.

 

Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ


1.Καταρχήν συνχαρητήρια σε όλους τους περσινούς μου συμπαίχτες που όλοι μαζί καταφέραμε και κάναμε μια τεράστια υπέρβαση μαζι με το προπονητή να φτάσουμε την ομάδα μας στη 3η θέση. Ακατόρθωτο πραγματικά αν αναλογίστηκε οτι τα περισσότερα παιδιά ήρθαν από ομάδες τοπικού πρωταθληματος και χωρίς χρόνο συμμετοχής στα πόδια τους.


2. Αυτό που ζήσαμε στη τελευταία συνέλευση του μπάσκετ ήτανε τόσο ωραία σκηνοθετημένο που ο Σεφερλής ζήτησε το VIDEO και θα το παίξει αποκλειστικά για λίγους και με σειρά προτερεότητας ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ με χρήση μάσκας το 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΣΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ.


3 ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ


Μετά απο χρόνια που έδωσα τα πάντα για την ομάδα μου,το Αιγάλεω,μου ανακοινώθηκε οτι δεν θα συνεχίσω να είμαι μελος της ομάδας..στο τοπικό έβαλα πλάτη και πέρα απο το αγωνιστικό κομμάτι,οπως όλοι ξέρουν,έβαλα βαθιά το χέρι στην τσέπη για να βοηθήσω την ομάδα που αγαπάω,να φτάσει μέχρι την β εθνική..την περσινή χρονιά για λόγους που αφόρουν εμένα προσωπικά,δεν μπόρεσα να στηρίξω την ομάδα οικονομικά,αλλα την στήριξα με όλες μου τις δυνάμεις αγωνιστικά,και η ομάδα πριν την αναγκαστική διακοπή βρισκόταν στην 3η θέση..με την έλευση ενός κυρίου που δεν ήθελε να ακούει καν την λέξη Αιγάλεω,και δεν είναι μυστικό,ουτε το Αιγάλεω και η διοίκηση ήθελε να ακούει για αυτόν,θα αποτέλεσω παρελθόν απο την ομάδα που έδωσα τα πάντα να φτάσει εδω που ειναι τώρα..θα έπρεπε να ντρέπεστε για τον τρόπο που με αντιμετωπίσατε κάποιοι και θέλω να δω πως θα με κοιτάξετε στα μάτια.

 Εγω έμαθα τα τόσα χρόνια εδω οτι ΑΙΓΑΛΕΩ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΑΙΓΑΛΕΑΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ. 

Εμένα το ΑΙΓΑΛΕΩ δεν ήτανε μαγαζί μου εγω είμουνα το μαγαζί που έμπαινα τοσα χρόνια μπροστά και μέσα στο γήπεδο και έξω από αυτό.το Αιγάλεω είναι ιδέα και δεν θα πάψω ποτέ να το αγαπώ,όπως και τον κόσμο που λάτρεψα και οτι έκανα ,το έκανα για αυτόν τον υπέροχο λαο!ολα εδώ πληρώνονται και φανήκατε λιγοι απέναντι μου κάποιοι άνθρωποι ενω έδωσα και την ψυχή μου και πολλά χρήματα για την ομάδα που αγαπάω! 

Ευχάριστώ ολο το κόσμο τη θύρα 12 για της ωραίες στιγμές που ζήσαμε και περάσαμε οπως κάποια άτομα πέρυσι απο τη διοίκηση που με στηρίξαμε στη δύσκολη οικονομική μου κατάσταση.


καραβολας-τρομοκρατης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad