Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Ιορδάνης Μουριχίδης: Το σημερινό παιχνίδι ηταν το τελευταίο μου στον πάγκο του Πολις Καλλιθέας, καθώς πήρα την απόφαση να αποχωρήσω απο την ομάδα και να αναζητήσω αλλού τη συνέχεια της προπονητικής μου πορείας...


Μια ακρως απαιτητικη χρονια εφτασε κι επισημα στο τελος της με τον στοχο της ανοδου να γινεται πραγματικοτητα...
Το σημερινο παιχνιδι ηταν το τελευταιο μου στον παγκο του Πολις Καλλιθεας, καθως πηρα την αποφαση να αποχωρησω απο την ομαδα και να αναζητησω αλλου τη συνεχεια της προπονητικης μου πορειας...
Θα ηθελα να ευχαριστησω απο καρδιας τη διοικηση της ομαδας, τον συνεργατη μου και προπαντων τους παικτες μου για την αριστη συνεργασια μας προς την επιτευξη της ανοδου...Ευχομαι στην ομαδα η ανοδος αυτη να ειναι μονο η αρχη στο restart που ξεκινησε το περασμενο καλοκαιρι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad