Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Γιώργος Καραμπέτσος:Είμαι έτοιμος για να παρουσιάσω μία ξεχωριστή υποψηφιότητα, μαζί με δυναμικούς και ικανούς συνεργάτες, έμπειρους παράγοντες από όλη την Ελλάδα που σκοπεύουμε να φτάσουμε το Βόλεϋ και το Μπιτς Βόλεϋ εκεί που αξίζουν.

Πριν από δύο μήνες κατά τη διάρκεια της πανηγυρικής εκδήλωσης των 50 χρόνων του ΣΥΔΠΕ Αθήνας είχα εκφράσει αυθόρμητα την ανάγκη να αναλάβω ενεργή πρωτοβουλία για τις επερχόμενες εκλογές στην Ομοσπονδία μας. 
Η σκέψη μου ωρίμασε και είμαι έτοιμος να  παρουσιάσω μία εναλλακτική πρόταση για να μπορέσει το Ελληνικό Βόλεϋ να βγει από την κρίση και να πάρει το δρόμο της ανάκαμψης. 
Η ανταπόκριση που βρήκε το κάλεσμα μου προς τους επώνυμους και ανώνυμους παράγοντες και στους άλλους φορείς του Ελληνικού Βόλεϋ ήταν εντυπωσιακή και ξεπέρασε κάθε προσδοκία μου.
Γνώριζα πως στο άθλημα μας υπάρχουν πολλοί και αξιόλογοι παράγοντες που παρά τις δύσκολες συγκυρίες και μέσα στη μεγάλη οικονομική κρίση υπηρετούν και υποστηρίζουν το αγαπημένο μας άθλημα. Ο ενθουσιασμός τους, η υποστήριξη τους και οι προτροπές τους για να κάνω το επόμενο βήμα είναι η κινητήριος δύναμή μου. Μου έδωσαν άτυπα την εντολή για τη δημιουργία μιας ενιαίας και δυναμικής πρωτοβουλίας που θα πάει Το Βόλεϊ Μπροστά. 
Νιώθουν όλοι την ανάγκη μιας δυναμικής και πρωτοποριακής εκπροσώπησης.
Είμαι έτοιμος για να παρουσιάσω μία ξεχωριστή υποψηφιότητα, μαζί με δυναμικούς και ικανούς συνεργάτες, έμπειρους παράγοντες από όλη την Ελλάδα που σκοπεύουμε να φτάσουμε το Βόλεϋ και το Μπιτς Βόλεϋ εκεί που αξίζουν.
Σκοπός είναι να ενώσουμε πάλι όλη την κοινότητα του αθλήματος, να δημιουργήσουμε νέα  δυναμική σε διοικητικό, οικονομικό και αγωνιστικό επίπεδο.
Βλέπουμε τις προσεχείς εκλογές, σαν μια μεγάλη ευκαιρία για να γίνουν χίλια βήματα μπροστά προκειμένου να αναγεννηθεί το άθλημά μας.

Για να  γίνουν χίλια βήματα μπροστά πρέπει να γίνει το πρώτο… ,

Ελάτε να το κάνουμε μαζί.

Με αθλητικούς χαιρετισμούς,
Καραμπέτσος Γιώργος


http://liberovolley11.blogspot.gr/2016/07/blog-post_0.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad