Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Αποχωρεί ο Σπύρος Μαριόλης απο την προεδρία της ΑΕ Μοσχάτου!

Μετα από 17 μήνες στην προεδρία της ΑΕΜ,έφτασε η ώρα,της πολυπόθητης για κάποιους,αποχώρησης μου.
Όλο αυτό το διάστημα γνώρισα εξαιρετικούς ανθρώπους που συνεργάστηκα μαζί τους,για το καλό του σωματείου μας,αλλα και σε όλες τις ομάδες του Πειραια που βρεθήκαμε αντιμέτωποι .


Γνώρισα όμως και μια άλλη πλευρά με την οποία δεν επιδίωξα να έχω καμία απολύτως σχέση και δεν επιθυμώ να συνεχίσω να εκβιάζομαι ψυχολογικά,από μια κατάσταση άρρωστη και χωρίς κανέναν ηθικό φραγμό !
Οφείλω ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους συνεργάστηκα όλο αυτό το διάστημα .
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στους παράγοντες των άλλων ομάδων,στους αθλητές και στην ΕΠΣ ΠΕΙΡΑΙΑ.


Μια βαθιά υπόκλιση στους γονείς των παιδιών των Ακαδημιων μας για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου έδειξαν !
Δε νιώθω ότι απέτυχα διοικητικά...
Αντιλαμβάνομαι όμως πλέον,ότι για να αντιμετωπίσω κάποιες καταστάσεις,πρέπει να πάω κόντρα στο χαρακτήρα μου,την παιδεία μου και την ηθική μου,κάτι που δε θα επέτρεπα ποτε στον εαυτό μου!


Πηγή:https://www.facebook.com/spiros.mariolis?fref=nf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad