Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Βασίλης Τολιόπουλος:«Οι ΗΠΑ μια ομάδα είναι. Και εμείς πολύ καλή ομάδα είμαστε και θα την παίξουμε στα ίσα. Γιατί να μην την κερδίσουμε;»


Ο Βασίλης Τολιόπουλος ήταν και πάλι από τους παίκτες κλειδιά για την ελληνική ομάδα. Και καθώς... τρώγοντας ανοίγει η όρεξη, περιμένει τώρα τις ΗΠΑ στον ημιτελικό πολύ ήρεμος και σίγουρος για τις δυνατότητες της Ελλάδας.
Άλλωστε ζει κάτι που δεν έχει ξαναζήσει και θέλει να το χαρεί όσο το δυνατόν περισσότερο.
«Είμαστε απίστευτα χαρούμενοι. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που ήταν απίστευτος για μία ακόμη φορά. Εγώ προσωπικά δεν έχω βιώσει ξανά κάτι τέτοιο. Ξεπεράσαμε το άγχος που είχαμε στο πρώτο ημίχρονο, ηρεμίσαμε στο δεύτερο, βρίκαμε λύσεις στην επίθεση και φτάσαμε στη νίκη».
Τα σουτ του ήταν κλειδί, αλλά ο ίδιος πατά γερά στο έδαφος: «Ήμουν τυχερός, μου βγήκαν τα σουτ. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι κέρδισε η ομάδα. Δεν έχει σημασία αν ήμουν εγώ ή κάποιος άλλος».
Όσο για τη συνέχεια; «Οι ΗΠΑ μια ομάδα είναι. Και εμείς πολύ καλή ομάδα είμαστε και θα την παίξουμε στα ίσα. Γιατί να μην την κερδίσουμε;» Δεν ξεχνά όμως τι έγινε και στο φιλικό, όταν οι ΗΠΑ είχαν επικρατήσει: «Το φιλικό έχει τεράστια διαφορά με το επίσημο παιχνίδι. Επιπλέον, στο μεγαλύτερο διάστημα είχαμε παίξει χωρίς τον Χαραλαμπόπουλο. Συν του ότι ο κόσμος σίγουρα θα είναι ακόμη περισσότερος και θα μας βοηθήσει ακόμη πιο πολύ. Πιστεύω πως έχουμε αρκετές ελπίδες».
http://www.basket.gr/index.php/interviews/3405-v-toliopoulos-den-exo-ksanaviosei-kati-tetoio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad