Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Ευχαριστήριο μήνυμα του αθλητή Δημήτρη Μακρίδη προς τον Ικαρο Καλλιθέας.


Το μπασκετικό μου ταξίδι με τον Ικαρο Καλλιθέας έφτασε στο τέλος του.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα απο την καρδιά μου, τον πρόεδρο κύριο Δ.Αγγελοπουλο, το Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας, τους προπονητές μου, τον φυσιοθεραπευτή κύριο Γιάννη, τον Νίκο Λαντρόβαλη, το εξαιρετικό εστιατόριο Μπαρμπαδήμος, όλους τους γονείς που μας στηρίζανε όλη τη χρονιά, τους φίλους και συμπαίχτες μου και ιδιαίτερα τον κύριο Γιάννη Βαλληνδρά που στάθηκε πάντα δίπλα μου με στοργή και σεβασμό στα ονειρά μου. 

Ενα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στα Εκπαιδευτηρια Λαμπίρη που μου κάνανε την τιμή να φοιτήσω δωρεάν τη χρονιά που μας πέρασε. 


Το νέο μου μπασκετικό ταξίδι απο τώρα και στο εξης θα λέγεται ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης. 


Καλή Επιτυχία σε όλα τα τμήματα του Ικαρου Καλλιθέας μας.                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad