Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Μπάλλας: Ακόμα δεν κυμαίνομαι στα δικά μου στάνταρ

Ψηλά έχει θέσει τον πήχη για την φετινή ομάδα της ΑΕ Μοσχάτου ο Κώστας Μπάλλας, που αναφέρθηκε και στην δική του απόδοση, αλλά και στο ποια θέση προτιμά να αγωνίζεται. 
Ο νεοαποκτηθέντας (από την Καλλιθέα) άσος των «πρασίνων» τόνισε στο Sport5.gr: «Σίγουρα έχουμε κάνει ένα καλό ξεκίνημα, αλλά ακόμα είναι μόνο η αρχή… Στόχος μας σαν ομάδα δεν είναι μόνο η άνοδος, αλλά από παιχνίδι σε παιχνίδι να βγάζουμε νέα στοιχεία στο αγωνιστικό μας στυλ. 
Όσο αναφορά το ματς με τον Φοίνικα (5-2 υπέρ του Μοσχάτου) πολλοί μπορεί να πουν λόγω του σκορ ότι κάναμε εντυπωσιακή εμφάνιση, όμως δεν είναι έτσι. Εμείς δεν μείναμε ευχαριστημένοι με τον τρόπο που παίξαμε και πιστεύουμε ότι κάναμε μέτριο παιχνίδι. 
Το ενθαρρυντικό είναι ότι ακόμα και σε μια μέτρια μέρα για μας, όχι μόνο κερδίσαμε, αλλά το κάναμε και με εμφατικό σκορ… Σε ότι έχει να κάνει με την δική μου απόδοση, ακόμα δεν κυμαίνομαι στα δικά μου στάνταρ, ωστόσο, από μέρα σε μέρα νιώθω καλύτερα και είμαι σίγουρος πως θα παρουσιαστώ πιο βελτιωμένος στην συνέχεια!

Τέλος, σε ερώτηση που του έγινε για το ποια θέση προτιμά να αγωνίζεται (μέχρι στιγμής τον έχουμε δει ως μέσο, αλλά και σαν στόπερ) ο 23χρονος άσος είπε: «Προτιμώ να αγωνίζομαι ως αμυντικό χαφ γιατί μου αρέσει πολύ να δημιουργώ παιχνίδι, αλλά φυσικά θα παίξω όπου μου ζητήσει ο προπονητής μου»!



Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad