Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

Από την Ολλανδία ο Βαγγέλης Δρόσος «προσγειώνεται» στον ΑΣΕ Δούκα!


Σε μια ακόμα σημαντική μεταγραφική κίνηση προχώρησε η ανδρική ομάδα μπάσκετ του ΑΣΕ Δούκα που έκανε δικό της, τον Βαγγέλη Δρόσο (25/09/1993, 2.01μ).
Στα 27 του χρόνια του ο Συριανός φοργουορντ αναμένεται να αποτελέσει άλλη μια αξιόπιστη λύση για την ομάδα που «χτίζει» ο Κώστας Αγγέλου και οι συνεργάτες του. Έχοντας αγωνιστεί σε ΑΟ Ερμούπολης, Ιωνικό Ν.Φ., ΑΕΚ, Ηλυσιακό, Χολαργό, Εθνικό, Ιπποκράτη Κω και έχοντας πάρει και μια «γεύση» και από το Ολλανδικό πρωτάθλημα (Uball), ο Βαγγέλης Δρόσος διαθέτει τις αγωνιστικές παραστάσεις για να μπορέσει να βοηθήσει τον Δούκα στο νέο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής (2020-2021).
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ο 27χρονος αθλητής ανέφερε μεταξύ άλλων για τη μεταγραφή του στον ΑΣΕΔ: «Ένα νέο μπασκετικό κεφάλαιο ξεκινά για εμένα και η επιλογή μου είναι να συνεχίσω την καριέρα μου στον ΑΣΕ Δούκα. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεργαστώ με τους προπονητές Κώστα Αγγέλου και Δημήτρη Δανιηλ, τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και είμαι έτοιμος να ανταποκριθώ στις προκλήσεις που θα έχουμε μπροστά μας. Μας περιμένει πολλή δουλειά για να μπορέσουμε να δέσουμε αγωνιστικά μέσα στο παρκέ όμως είμαι σίγουρος ότι όλοι μας θα δώσουμε το 100% για να μπορέσει η ομάδα μας να υλοποιήσει τους στόχους της».
Η Διοίκηση του ΑΣΕ Δούκα καλωσορίζει τον Βαγγέλη Δρόσο στην ομάδα, του εύχεται να είναι υγιής και πολλές επιτυχίες!

https://ased2017.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad