Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Γιώργος Ρουμπελάκης:Θέλω να ευχαριστήσω τις παίκτριες που πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια υπό τις οδηγίες μου καθώς και τους συνεργάτες που είχα δίπλα μου.

Μετά από πέντε χρόνια παρουσίας μου στον πάγκο των Εσπερίδων ήρθε η ώρα να χωρίσουν οι δρόμοι μας.... σίγουρα δεν ήταν δική μου επιλογή,σε μια διαδρομή που δεν ήταν ποτέ στρωμένη με ροδοπέταλα παρά μόνο με αγκάθια..... θέλω να ευχαριστήσω τις παίκτριες που πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια υπό τις οδηγίες μου καθώς και τους συνεργάτες που είχα δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια....καλή συνέχεια στους στόχους που έχει θέσει η ομάδα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad