Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Χάρις Στελλίου : «Έχω μπει στο πνεύμα του ΜΜΑ! Η ζώνη είναι δική μου το Σάββατο!»

Η Χάρις Στελλίου αγωνίζεται για την ζώνη του «Hall of Champions» αυτό το Σάββατο 13 Οκτωβρίου στο Κλειστό Νέου Ηρακλείου και λίγο πριν ριχτεί στην μάχη μιλά στο ufight.gr.

Η αθλήτρια του Άγγελου Σταματιάδη και του 'Σπάρτακου Νίκαιας' αντιμετωπίζει από την Μπράνκα Αράμπασιτς από την Σερβία για 3 γύρους των 5 λεπτών.
Για την προετοιμασία της και το αν εχει μελετήσει την αντιπάλό της μας είπε :
«Η προετοιμασία μου πήγε τέλεια και νοιώθω πολύ καλά. Ανυπομονώ να μπω στο ρινγκ να παίξω και να δώσω όπως πάντα το 200%.
Aπό πέρυσι σε σχέση με φέτος έχουν αλλάξει πολλά . Έχω μάθει πολλά και έχω μπει στο πνεύμα του ΜΜΑ.
Πάντα γίνεται μελέτη στις αντιπάλους μου , αφού όλες είναι επικίνδυνες. Δεν υποτιμάμε ποτέ καμία , ειδικά σε ένα άθλημα όπως το ΜΜΑ που είναι πολύ απρόβλεπτο.
Το αποτέλεσμα το ξέρω, το Σάββατο θα κερδίσω και θα πάρω την ζώνη σπίτι. Το θέλω ΠΟΛΥ και θα τα καταφέρω!
Στόχος μου είναι να συνεχίζω να εξελίσσομαι με δουλειά, σκληρή δουλειά και να γίνομαι όλο και καλύτερη. Θετικό ρεκόρ και αγώνες εντός και εκτός συνόρων.»

Για αυτό τον αγώνα η Χάρις ευχαριστεί τους υποστηρικτές της :
«Ευχαριστω μέσα από την καρδιά μου τη Μαίρη Ιωαννίδου, που φροντίζει για η διατροφή μου μέσω της Herbalife, την Athlon που φροντίζει την εμφάνιση μου στους αγώνες και τις προπονήσεις.
Φυσικά, τον Κο Μαστρανδρέα Ηλία και τη Seven Hellas, έχω πάντα τον καλύτερο εξοπλισμό, τον Κο Πατινιώτη Μιχάλη και την εταιρία MM και τέλος ευχαριστω πάρα πολύ τον Κο Χαριτίδη Θεόδωρο και το Sportsphysiomed , που πάντα με προσέχουν πριν και μετά τους αγώνες.
Τέλος ευχαριστώ πολύ τον κ. Καλυμνιο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε ώστε να είμαι εγώ που θα διεκδικήσει για πρώτη φορά τη ζώνη της διοργάνωσης του.»

Περισσότερα στο  http://ufight.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad