Δευτέρα 20 Αυγούστου 2018

Ο ΑΟΠ Φαλήρου ανακοινώνει την απόκτηση του Γιώργου Καψαρίδη.

"Ο ΑΟΠΦ ανακοινώνει την απόκτηση του Γιώργου Καψαρίδη, συνεχίζοντας έτσι την ενίσχυση ενόψει της νέας σεζόν. Ο Γιώργος είναι 21 ετών (5/9/1997), έχει ύψος 1.94 και αγωνίζεται στις θέσεις «3» και «4», με τον ίδιο να προέρχεται από τον ΑΛΦ Αλιμου. Καλωσόρισες Γιώργο! Λίγο μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου, ο Γιώργος Καψαρίδης ανέφερε στο aopf.gr:
“Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι πλέον μέλος του ΑΟΠΦ. Πρόκειται για μια πολύ δυνατή ομάδα. Με τον κόουτς Παπαδάτο έχω συνεργαστεί και στο παρελθόν και μου αρέσει πάρα πολύ η δουλειά του. Οι προπονήσεις μας θα είναι δυνατές και μέσα από αυτές πιστεύω πως θα βελτιωθώ. Οι εγκαταστάσεις είναι τρομερές, το γήπεδο εντυπωσιακό και αυτό είναι πολύ σπουδαίο για εμάς τους αθλητές. Από την πλευρά μου θέλω να βοηθήσω την ομάδα να εκπληρώσει τους στόχους της και να γίνω σημαντικό γρανάζι σε αυτή την προσπάθεια. Μακάρι να έχουμε υγεία και να έχουμε μια καλή χρονιά, γιατί αυτό είναι κάτι που το αξίζει το Παλαιό Φάληρο”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad