Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Ria Dark:Ποιον να πρώτο ευχαριστήσω....


Ας ξεκινήσω με τα κορίτσια μου που θυσιασαν τις βόλτες τους.. τα Πάρτυ τους... Τα πάντα για να είναι στις πρόβες τους παρών... Που ξεπέρασαν την εαυτό τους γ άλλη μια φορά!! Να ευχαριστήσω τις μαμάδες τους.. πιστές στα παιδάκια τους στηρίζουν κάθε τους προσπάθεια και πάντα δίπλα μου!!! Να ευχαριστήσω την Eva Kalavria που χωρίς δεύτερη σκέψη μας έδωσε την εξαιρετική της ιδέα γ την αρχή της μιας χορογραφίας μας και τ SPICAZ της. Εύα μου σ ευχαριστώ πολύ πολύ!! Την Paulina Lampropoulou για τ εξαιρετικά της make-up στα παιδιά!! (έρχεται Φωτο) Την Polina Karli που χτενισε όλα τα κορίτσια μικρά-μεγάλα!!! 


Όλους όσους μας στήριξαν να πραγματοποιηθούν όλες οι πρόβες μας!! Όλους όσους χθες με τον τρόπο τους μας έδωσαν την θετική τους αύρα!! Όσους ήταν εκεί και χειροκροτησαν τα παιδιά!! Τον Dinos Art που έτρεχε τελευταία στιγμή μαζί μου γ όλες τις λεπτομέρειες και που πάντα όμως είναι δίπλα μου σε όλα!! Σας ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad