Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Παραμένει ο Μαυροειδής στην οικογένεια του Μίλωνα

Ο ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ με μεγάλη χαρά ανακοινώνει την παραμονή του Γιώργου Μαυροειδήστην ομάδα μας και για την επόμενη χρονιά. 
Οι άνθρωποι του Συλλόγου ο προπονητής και ο αθλητής δήλωσαν: 

Μιχάλης Σακελλαρίδης Πρόεδρος ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ: Ο Γιώργος είναι ένα παιδί που κοντά στην οικογένεια του Μίλωνα την περασμένη χρονιά, κατάφερε να δείξει μέρος του τεράστιου μπασκετικού του ταλέντου, και ευελπιστούμε η χρονιά 2018-1209 να είναι η χρονιά που θα απογειωθεί. Γιώργο η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΛΩΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΠΟΥ ΕΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ. 

Ντίνος Σίννης Γενικός Αρχηγός: Ανακοινώνουμε το πρώτο κομμάτι του παζλ της επόμενης χρονιάς, και είμαστε πολύ χαρούμενοι. Στις αμέσως επόμενες ημέρες θα συνεχίσουμε τις ανακοινώσεις και όπως και προσωπικά έχω υποσχεθεί θα κάνουν θόρυβο……. 
Ο ΜΙΛΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ. 
Όσοι είναι εγγεγραμμένοι στο MILON TV (όσοι δεν είστε γραφτείτε εσείς χάνετε) βλέπουν μέρος αυτής της Ιστορίας και όσοι θέλουν να δουν την συνέχεια της τους περιμένουμε στο γήπεδο από Σεπτέμβριο....... Καλή χρονιά σε όλους με υγεία. 

Αποσκίτης Δημήτρης προπονητής: Ο Γιώργος ξέρει πόσο πολύ τον πιστεύω και τι περιμένω από αυτόν. Εκτός από ένας πολύ καλός αθλητής είναι και ένα καταπληκτικό παιδί. Τα κεφάλια μέσα και δουλειά πολύ όπως και πέρυσι, γιατί η χρονιά είναι μεγάλη και οι προσδοκίες πάρα πολλές. 

Μαυροειδής Γιώργος: Είμαι πολύ χαρούμενος που παραμένω στην ομάδα του Μίλωνα, μια ομάδα που μου απέδειξε στην χρονιά που πέρασε πως εκτός από τεράστιο παρελθόν έχει και παρόν αλλά κυρίως μέλλον. Είχα προτάσεις από πολλές ομάδες και μεγαλύτερων κατηγοριών αλλά η αγάπη που μου έδειξαν οι άνθρωποι του Μίλωνα, η εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου από τους προπονητές και κυρίως το ΟΡΑΜΑ των ανθρώπων αυτών για την ομάδα τους με οδήγησαν στο να αποφασίσω την παραμονή μου. Υπόσχομαι ότι θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad