Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Και ο Καραγιαννίδης στον Μίλωνα

Ο ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον ΑθλητήΆγγελο Καραγιαννίδη
Ο Αγγελος προέρχεται από την ομάδα του Εσπέρου Καλλιθέας, με την οποία τα 2 τελευταία χρόνια πέτυχε δυο συνεχόμενες ανόδους από την Α Εσκανα στην Γ Εθνική το 2017, και από την Γ Εθνική στην Β Εθνική το 2018, έχοντας έναν πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτες τις επιτυχίες. 

Το ΔΣ του ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΜΙΛΩΝΑ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. Δηλώσεις των ανθρώπων του Μίλωνα και του Αθλητή. 

Μιχάλης Σακελλαρίδης Πρόεδρος: Ο Άγγελος είναι ένας αθλητής που τα τελευταία χρόνια, αν εξαιρέσεις την περασμένη αγωνιστική περίοδο ήταν αντίπαλός μας, έχοντας πάντα μια εξαιρετική απόδοση. Προσωπικά δεν μπορώ να ξεχάσω το νικητήριο καλάθι του για τον Έσπερο, στο τελευταίο δευτερόλεπτο από τα 8 μέτρα, στον αγώνα Κυπέλλου πριν 2 χρόνια. Εύχομαι, (αν και είμαι σίγουρος), οι επιτυχίες του να συνεχιστούν και με την Ομάδα του Μίλωνα........ Είναι ένα παιδί που ενσωματώθηκε αμέσως στο καταπληκτικό κλίμα της Ομάδας μας, και όλοι μας νοιώθουμε σαν να ήταν μαζί μας πολλά χρόνια. Άγγελε καλώς ήρθες στην οικογένεια του Μίλωνα, και να ξέρεις και εσύ όπως και όλοι σας, ότι είστε πολύ τυχεροί γιατί καλείστε να συμμετέχετε στην επιστροφή ενός τεράστιου σωματείου, με πολύ μεγάλη Ιστορία στον χώρο του μπάσκετ και όχι μόνο....... 

Νίκος Κολλίντζας Έφορος της ομάδας Μπάσκετ: Τον Άγγελο τον θαύμαζα τα τελευταία χρόνια σαν αθλητή του γειτονικού Εσπέρου Καλλιθέας. Είμαι σίγουρος ότι τώρα θα τον θαυμάζω ακόμη περισσότερο, φορώντας την πράσινη φανέλα του Μίλωνα, της ομάδας της καρδιάς μου. Άγγελε καλώς ήρθες στην οικογένεια μας, και παράλληλα θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά και τον φίλο μου Μοσχόπουλο Γιάννη από τον Έσπερο για την βοήθεια του σε αυτή την μετακίνηση. 

Ντίνος Σίννης Γενικός Αρχηγός: Ο Άγγελος είναι ένας αθλητής που θα θέλαμε στην Ομάδα μας εδώ και πολύ καιρό στις συζητήσεις που είχαμε κάνει με τον Κόουτς. Δεν είχαμε όμως προχωρήσει σε συζητήσεις μαζί του όσο δεν ήταν ξεκάθαρο το τοπίο, γιατί σαν Σύλλογος δεν θέλουμε να δημιουργούμε προβλήματα σε άλλα σωματεία και μάλιστα γειτονικά. Η χαρά μας που τελικά καταφέραμε να τον εντάξουμε στο ρόστερ μας είναι μεγάλη. Άγγελε καλώς ήρθες και τα καλύτερα έρχονται. 

Αποσκιτης Δημήτρης Προπονητής: Τον Άγγελο τον γνωρίζω πάρα πολύ καλά βλέποντας τον στον Έσπερο σαν αντίπαλο τα τελευταία χρόνια. Το κοινό μας στοίχημα, είναι όχι μόνο να έχει μια εξαιρετική χρονιά, κάτι για το οποίο είμαι σίγουρος, αλλά παράλληλα και να βγάλουμε κάποια στοιχεία στο παιχνίδι του νέα που θα τον κάνουν πολύ καλύτερο. Είμαι πολύ αισιόδοξος και πολύ χαρούμενος. Άγγελε καλή χρονιά να έχουμε. 

Άγγελος Καραγιαννίδης: Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος γιατί αν και προπονούμαι με την νέα μου ομάδα μόλις δέκα ημέρες, νοιώθω ότι έφυγα από μια ομάδα παρέα, και ήρθα σε μια ομάδα επίσης παρέα και οικογένεια. Το κλίμα είναι καταπληκτικό, οι συμπαίχτες μου όχι απλά εξαιρετικοί αθλητές (άλλωστε αυτό δεν χρειάζεται να το πω εγώ) αλλά και καταπληκτικά παιδιά και επαγγελματίες ταυτόχρονα. Είμαι πολύ αισιόδοξος και πραγματικά δεν βλέπω την ώρα να αρχίσουν τα παιχνίδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad