Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

Στέφανος Φαναρίτης:Και αφού περάσουν οι μέρες των γιορτών...και περιμένοντας τις επόμενες στον ατέλειωτο κύκλο της γλυκιάς ρουτίνας της ζωής σε πιάνει μια μελαγχολία...



Και αφού περάσουν οι μέρες των γιορτών...και περιμένοντας τις επόμενες στον ατέλειωτο κύκλο της γλυκιάς ρουτίνας της ζωής σε πιάνει μια μελαγχολία...
Μελαγχολία και περισυλλογή...
Επανεκτιμάς αξίες...επαναπροσδιορίζεις σχέσεις...οφείλεις ένα ευχαριστώ... στους πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής σου...
Τους δικούς σου ανθρώπους...
Οι δικοί μου άνθρωποι... αυτοί που με ξέρουν. Εκείνοι που δεν χρειάζεται να πω την ιστορία της ζωής μου από την αρχή για να με μάθουν. 
Ξέρουν τι μου αρέσει, τι με χαλάει και τι δε θέλω με τίποτα. Ξέρουν το χιούμορ μου, τις αντιδράσεις μου και δεν παρεξηγούνται με το παραμικρό. Ξέρουν τι έχω περάσει, αν έχω πονέσει πόσο έχω προσπαθήσει για κάποια πράγματα και δεν με πληγώνουν με λόγια.
Οι δικοί μου άνθρωποι είναι η οικογένειά μου, είναι κάποιοι καλοί συγγενείς και φίλοι, είναι τα παιδιά στην δουλειά, οι συνάδελφοι που συνδέσαμε ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας, είναι η ομάδα...η ΑΕΜ τα παιδιά που παλεύουμε μαζί... Διοίκηση προπονητές, παίκτες, γονείς και φίλοι...
Οι δικοί μου ανθρωποι είναι παρέα, είναι μαζί μου και περνάω μαζί τους στιγμές. Όταν νιώθω πως είμαι ευτυχισμένος είναι εδώ, ζώντας μαζί μου το όνειρο! Όταν είμαι λυπημένος είναι πάλι εδώ κι είναι εκείνοι που μου διώχνουν τα δάκρυα και που μου λένε πως «θα περάσει».
Οι δικοί μου άνθρωποι έχουν αυτά που δεν μπορώ να τα βρώ σε άλλους. Τους αγαπάω κι αν δεν τους το λέω συχνά, προσπαθώ να το δείχνω με τον τρόπο μου, κάνοντάς τους να καταλάβουν το πόσο σημαντική θέση έχουν στη ζωή και στην καρδιά μου...
Δεν ξερω βέβαια αν το καταφέρνω πάντα...
Και ναι, οι δικοί μου άνθρωποι, είναι αυτοί που με δέχονται όπως είμαι, που δεν με αλλάζουν και που μπορούν να με αντέχουν πρωί, μεσημέρι και βράδυ. Γιατί πολύ απλά είναι οι δικοί μου άνθρωποι!
Και απλά θέλω κι εγω να τους πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Ενα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε αυτούς που είναι μέσα στον προσωπικό μου κύκλο εμπιστοσύνης...

https://www.facebook.com/stefanos.fanaritis?hc_ref=ARRj18wC4nSGTi2tXVzIAZITSHSmaJOpQKfbhH0Ygkq0RE_1L1U6Bbge_l8RsDsOpH0&fref=nf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad