Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Aντώνης Μπούτσης:Aπάντηση στην ανάρτηση του καλού συναδέλφου και φίλου, από τη Δημοτική Κοινότητα Ταύρου, σχετικά με το γήπεδο του Φωστήρα.

Με ενδιαφέρον διάβασα την ανάρτηση του καλού συναδέλφου και φίλου, από τη Δημοτική Κοινότητα Ταύρου, σχετικά με το γήπεδο του Φωστήρα και τις δικές μου ευθύνες σχετικά με αυτό.
Αγαπητέ συνάδελφε, προφανώς μερίδιο της ευθύνης γι αυτή την κατάσταση βαρύνει και εμένα, όχι μόνο την περίοδο που διετέλεσα υπεύθυνος αθλητισμού του Δήμου, αλλά και μέχρι της ανεξαρτητοποίησης μου, από την παράταξη Ευθυμίου.
Αυτό όμως, δεν μου στερεί το δικαίωμα να ασκήσω κριτική, γιατί παρόμοιοι είναι άλλωστε οι λόγοι που με οδήγησαν στο να διαχωρίσω τη θέση μου.
Τα ζητήματα αυτά, εξ αρχής τα έθεσα όχι μόνο στην παράταξη αλλά και στην τότε αθλητική επιτροπή του Δήμου, που επί των ημερών μου τουλάχιστον λειτουργούσε και επικαλούμε γι αυτό τη μαρτυρία των μελών της.
Και οι διαβεβαιώσεις που έπαιρνα από τον Δήμαρχο, ήταν ότι τα θέματα αυτά, τουλάχιστον καθαριότητα και φύλαξη θα λυθούν.
Όμως τα χρόνια περνούσαν, εγώ άλλαξα πόστο ευθύνης και τα προβλήματα...είναι ακόμα εκεί δυστυχώς.
Δεν έχω δε, καμία διάθεση ούτε να μηδενίσω ούτε να απαξιώσω κανένα έργο, κανενός.
Προφανώς είναι σημαντική η πιστοποίηση της ασφάλειας όλων των δημοτικών γηπέδων, αλλά εδώ δεν μιλάμε γι αυτό.
Εδώ μιλάμε για πολύ πιό στοιχειώδη ζητήματα, μόνιμης καθαριότητας και φύλαξης όλων των αθλητικών χώρων στον Ταύρο, την ίδια στιγμή που το ακριβώς αντίθετο ισχύει στο Μοσχάτο.
Και μάλλον θα συμφωνήσεις μαζί μου, ότι το επιχείρημα '' έτσι γινόταν πάντα στον Ταύρο '', δεν απαντά, σε ένα σύγχρονο Δήμο του 2017.
Επίσης νομίζω θα συμφωνήσεις μαζί μου, ότι εγώ τουλάχιστον δεν μένω στην απλή διαπίστωση του προβλήματος, των μη φυλασόμενων χώρων, αλλά έχω από καιρό καταθέσει την πρόταση για ανάθεση τέτοιων υπηρεσιών, με διαγωνιστικές διαδικασίες.
Για την ενημέρωση δε των φίλων που παρακολουθούν, γιατί εσύ σίγουρα το γνωρίζεις, δυστυχώς ο Αθλητικός τομέας στο Δήμο μας, δεν αποτελεί ένα ξεχωριστό νομικό πρόσωπο, με δικό του προυπολογισμό όπως το πνευματικό κέντρο και δυστυχώς επειδή τα προβλήματα που αναφέρω αφορούν κυρίως τεχνικές υπηρεσίες και καθαριότητας, απαιτούν γενικότερο συντονισμό και βούληση επίλυσης, σε επίπεδο Κεφαλής της δημοτικής Αρχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad