Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Με στόχους η φετινή χρονιά για τον Δημήτρη Καράμπελα.

Εγραψε στο προσωπικό λογαριασμό του στο facebook o Δημήτρης.

"Μετά από πολύ σκέψη και συζήτηση με τον εαυτό μου κατάλαβα οτι η μεγάλη μου αγάπη είναι το ποδόσφαιρο...κάτι που δυστυχώς δεν θα μπορώ να το κάνω για παντα..ετσι αποφάσισα φέτος να ασχοληθώ εξ ολοκλήρου με αυτό και να απέχω απο νυχτερινές δουλειές...Οι στόχοι που έχω βάλει ειναι να πάω σε ομάδα που θα διεκδικήσει πρωτάθλημα η ακόμα και κύπελλο!!Γι αυτο και έχω ηδη ξεκινήσει την προετοιμασία μου εδω και μια βδομάδα με ατομικό πρόγραμμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad