Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Γιώργος Παπευθυμίου:Ανδρώθηκα ποδοσφαιρικά στην Α.Ε Μοσχάτου, σε μια ομάδα που έζησα μοναδικές στιγμές που πολλοί θα ζήλευαν και πλέον αναζητώ τον επόμενο σταθμό της καριέρας μου


Ένας κύκλος για εμένα έκλεισε!!Φεύγω από την ομάδα στην οποία ανδρωθηκα ποδοσφαιρικά, την Α.Ε Μοσχάτου, σε μια ομάδα που έζησα μοναδικές στιγμές που πολλοί θα ζήλευαν και πλέον αναζητώ τον επόμενο σταθμό της καριέρας μου.Για αυτή τη συνεργασία θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη της διοίκησης που μου στάθηκαν και με εμπιστευτηκαν από την πρώτη στιγμή,τους προπονητές μου που ήταν σαν δάσκαλοι και φυσικά τους συμπαίκτες μου όλων αυτών των χρόνων για την άριστη συνεργασία μας..Τέλος εύχομαι στο σύλλογο να πετυχει τους στόχους του γιατί το Μοσχάτο πάντα πρέπει να πρωταγωνιστεί..ο παπα σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad