Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

«Αντίο» στην Αναγέννηση Μοσχάτου από τον Ορφανό

Την αποχώρηση του από την Αναγέννηση Μοσχάτου ανακοίνωσε η «σημαία» της ομάδας, Άκης Ορφανός, μέσω της προσωπικής του σελίδας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. 

Ο πολύπειρος ποδοσφαιριστής τόνισε επίσης πως θα συνεχίσει να αγωνίζεται για ακόμα έναν χρόνο, εφόσον βέβαια βρει το κίνητρο σε κάποια άλλη ομάδα. Αναλυτικά το κείμενο που ανάρτησε ο Ορφανός έχει ως εξής:
«Μετά από 20 και πλέον χρόνια είναι η πρώτη φορά φέτος που δε θα είμαι μαζί σας στην προετοιμασία. Αν και νιώθω ότι βρίσκομαι στην καλύτερη κατάσταση που ήμουν ποτέ, βαρέθηκα και αποφάσισα να σταματήσω. Θα μου λείψετε πολύ αδέρφια. Μπορεί όλα αυτά τα χρόνια να μην ήμουν ίσως ο καλύτερος παίχτης στην ομάδα αλλά ξέρω (όσο εγωιστικό κι αν ακούγεται αυτό) ότι πάντα ήμουν ο αγαπημένος φίλος κ συμπαίκτης σας. Η εκτίμηση κ η αγάπη που έχω εισπράξει από εσάς είναι τίτλος τιμής και παράσημο που το φοράω περήφανα. Σας ευχαριστώ πολύ όλους, καλά μου φιλαράκια....
Υ.Γ. Επειδή μπορεί να ακουστούν διάφορα... Η απόφαση να σταματήσω είναι 100% δική μου και την έχω πάρει εδώ και μήνες.
Υ.Γ.2 Δεν υπάρχει άνθρωπος που θα μπορούσε να κόψει την Αναγέννηση από τον Άκη Ορφανό.
Υ.Γ.3 Αφήνω ένα μικρό… παραθυράκι να συνεχίσω για 1 χρόνο αν βρω κίνητρο σε κάποια άλλη ομάδα. Ευτυχώς ακόμα και τώρα στα… γεράματα προτάσεις υπάρχουν.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad